Wrogowie

Zombie

Każdy chyba kiedyś słyszał o nieumarłych, którzy mimo iż potrafią się poruszać, nie należą do żywych, prawda? Zombie, tak jak wszystkie inne potrafią zarażać przez ugryzienie. Uratować przed losem zgnilaka może jedynie zastrzyk (który ciężko w dzisiejszych czasach dostać), bądź brutalniejsze metody, takie jak amputacja kończyny.
W zależności od stopnia rozkładu, zombie mogą być różnorakiej sprawności; świeże są niewyobrażalnie szybkie i zwinne, oraz równie ciche, natomiast te starsze potrafią być tak powolne iż nawet spacerkiem jesteś w stanie im umknąć.
Ich słabymi punktami jest rozczłonkowanie, pozbawienie zębów bądź uderzenie w głowę i uszkodzenie mózgu. Najskuteczniejszym żywiołem przeciwko nim jest ogień.
Robią się bardziej aktywne po zmroku, zwłaszcza w chmurne bądź bezksiężycowe noce.
Przyciąga je hałas oraz ogień.
Najbardziej niebezpieczne w dużej grupie.

Inkwizycja 

Inkwizycja to organizacja, która swoje korzenie ma już w średniowieczu. Prawdą jest iż nigdy nie została zamknięta, a jedynie przyczaiła się czekając na odpowiedni moment na powstanie. Ów czas nadszedł; chwila kiedy ludzie osłabieni apokalipsą szukają nadziei a Inkwizytorzy to sprawni kłamcy, karmiący załamany lud bajeczkami.
Rozpowszechniła się niczym plaga; niewiele miast wyparło się jej władzy, z racji iż ta wkrada się za ich mury i podstępem zabija je od środka.
Owa grupa składa się z fanatyków religijnych, którzy mocno wierzą iż wszelacy nie-ludzie to wytwory diabła, podlegające natychmiastowemu zniszczeniu. Mająca grupy dobrze wyszkolonych wojowników, zawzięcie tropią każdego nie-człowieka ażeby pochwycić go, zawlec do jednego z przejętych miast i tam ukarać za swój byt na oczach wszystkich mieszkańców.
Z racji iż w szeregach Inkwizytorów są jedynie ludzie, ich słabości każdemu są dobrze znane. Mimo tego nie lekceważ ich! Przynajmniej połowa z tych cholernych fanatyków jest magikami.

Mutanty

Mutanty stały się plagą po wybuchu wojny, która przyczyniła się do Apokalipsy. Wszelakie organizmy żywe w zetknięciu z toksynami i obszarami radioaktywnymi, zmutowały w potworne bestie o wyostrzonych zmysłach oraz żądzy krwi. Ciężko jest opisać każdego z osobna, ponieważ każdy jest inny, ma własne właściwości oraz słabości.
Są gatunki, które nie mogą wykraczać poza obszar swojego terytorium, np. morskie bestie. Niektóre są aktywniejsze nocą, inne zaś toksyczne i zwinne, jednak wszystkie, zwłaszcza w grupie są bardzo niebezpieczne.
Odegnać je na jakiś czas może szamański amulet.
Przyciąga je hałas, zapach krwi oraz nadmiernie duży ogień.


Bandyci

W czasach po Apokalipsie, zawód złodzieja i bandyty ma się lepiej niż sprzed wojny. Żądni łatwych łupów i zysków często warują przy ocalałych mostach lub wydeptanych ścieżkach na karawany czy też pojedynczych nieszczęśników. Zwykle uzbrojeni po zęby, zastawiają pułapki bądź zasadzki. Nie należy ich lekceważyć; w ich szeregach mogą być ludzie tak samo jak i nie-ludzie oraz czarnoksiężnicy. W grupie są równie niebezpieczni co mutanty.
Definitywnie przyciąga ich bogactwo.


Sekty wampirów i wilkołaków

Wampirze i wilkołacze sekty były wrzodem na tyłku od zarania dziejów. Owe grupy, podzielone na klany prowadzą między sobą odwieczną walkę o terytoria oraz pokarm. Teraz, kiedy nie-ludzie nie są już tajemnicą, nie muszą walczyć w ukryciu, a więc front przeniósł się na powierzchnię. Z racji iż w Naszych Grupach znajdują się przedstawiciele obu organizacji, sekty, raz po raz utrudniają im wędrówkę swym jestestwem. Zwykle chcą wymierzyć sprawiedliwość za zdradę, czasem próbują przekabacić członków na swoją stronę.
Słabości są wypisane w Rasach.

Lista z czasem może być uzupełniana.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz